Oferta firmy obejmuje między innymi sprzedaż:

  • Olejów silnikowych
  • Olejów przemysłowych
  • Części zamiennych
  • Smarów
  • Urządzeń pomiarowych i sterujących

 

«powrótOlej Shell Rimula R6 M 10w- 40

Olej Shell Rimula R6 M
Syntetyczny olej do wysokoobciążonych silników Diesla
„Aktywnie Zabezpieczający” olej Shell Rimula R6 M cechuje połączenie nowoczesnej
wielofunkcyjnej technologii dodatków uszlachetniających z własnościami
syntetycznego oleju bazowego, tworzącymi wspólnie wrażliwy system nieustannie
adoptujący sie do warunków jazdy. Zabezpieczenie jest dodatkowo wzmacniane
synergią formulacji, zwiększającą aktywność oleju, powodując redukcję kosztów
poprzez wydłużenie przebiegów połączone z doskonałym zabezpieczeniem przeciw
zużyciu powodowanym sadzą, brakiem osadów na tłokach i w silniku oraz
możliwością zmniejszenia zużycia paliwa.
Korzyści eksploatacyjne
• Redukcja kosztów obsługi . Olej Shell Rimula R6 M spełnia wymagania wydłużonych przebiegów miedzy wymianami oleju wszystkich wiodących producentów silników takich jak Mercedes-Benz, MAN, DAF, Volvo I inni umożliwiając operatorom flot optymalizację przeglądów i maksymalizację niezawodności bez wpływu na trwałość silników.
• Wyjątkowa czystość tłoków Shell Rimula R6 M wykorzystuje nowoczesną technologię dodatków uszlachetniających budującą reputację i zapewniającą najwyższe parametry eksploatacyjne olejów Shell Rimula dzięki czystości tłoków i trwałości silników.
• Niskie zużycie – Wyższa trwałość silnika Shell Rimula R6 M spełnia wysokie wymagania ochrony przed zużyciem wielu europejskich, amerykańskich i japońskich silników, ograniczając polerowanie gładzi cylindrowej i zużycie popychaczy wpływając na wydłużenie trwałości silników.
• Oszczędność zużycia paliwa Olej Shell Rimula R6 M może zapewnić korzyści finansowe, dzięki zmniejszeniu zużycia paliwa w porównaniu z olejami o wyższych klasach lepkości.

Zastosowania:
• Zastosowania w ruchu drogowym. Szczególnie nadający sie do szerokiego
zastosowania w transporcie drogowym w nowoczesnych pojazdach z silnikami o niskiej
emisji zanieczyszczeń produkcji Mercedes- Benz lub MAN. Spełnia także lub przewyższa
wymagania innych europejskich producentów takich jak Volvo, Renault, DAF, Scania, Iveco
jak również Cummins, Mack i silniki produkcji japońskiej. Nie zaleca sie stosować w silnikach Caterpillar.
• Zastosowanie w silnikach o niskiej emisji Olej Shell Rimula R6 M spełnia wymagania
większości producentów europejskich dla silników spełniających normy Euro 2 i 3 oraz
Euro 4 w niektórych zastosowaniach. W celu uzyskania lepszego zabezpieczenia i wyższych parametrów eksploatacyjnych najnowszych silników o niskiej emisji zanieczyszczeń, szczególnie tych
wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF), zalecamy stosowanie naszych nowoczesnych
olejów zapewniających niska emisje: Shell Rimula R6 LM/LME.
• REDUKCJA KOSZTÓW OBSŁUGI

Spełniane normy i specyfikacje:
Klasa lepkości
SAE
R6 M 10W-40
ACEA E7, E4
API CF
Cummins CES 20077
MAN M 3277
MB 228.5
MTU Category 3
Renault trucks RXD;
RLD-2

Scania LDF-2, LDF-3
Volvo VDS-3