Oferta firmy obejmuje między innymi sprzedaż:

  • Olejów silnikowych
  • Olejów przemysłowych
  • Części zamiennych
  • Smarów
  • Urządzeń pomiarowych i sterujących

 

«powrótShell Gadus S2 V 220 AC2

Shell Gadus S2 V220AC 2
Dostępne opakowania: 18KG, 180KG
Wysokiej jakości, odporne na wodę, smary litowo-wapniowe typu EP. Przeznaczone do łożysk tocznych i ślizgowych pracujących z maksymalnymi prędkościami w warunkach udarowych.
Shell Gadus S2 V220 wielozadaniowy smar posiadający bazę mineralną o wysokim wskaźniku lepkości oraz zagęszczacz litowy. Zawiera dodatki przeciwzużyciowe oraz inne dodatki zapewniające szeroki zakres zastosowań. Shell Gadus S2 V220 są przeznaczone do uniwersalnego smarowania łożysk tłocznych i ślizgowych oraz połączeń przegubowych i powierzchni ślizgowych, które można znaleźć w wielu zastosowaniach przemysłowych i transportowych.

Zastosowanie:
- dla wysokoobciążonych łożysk i ogólnych zastosowań przemysłowych,
- łożysk tocznych i ślizgowych pracujących pod dużym/szokowym obciążeniem, w wysokich temperaturach i w obecności wody,
- pracy w zakresie temperatur -20 - 100 [0C] dla łożysk pracujących z 75% prędkości maksymalnej, a okresowo do 120 [0C].

Właściwości:
- znakomite właściwości przenoszenia obciążeń Shell Gadus S2 V220 zawiera specjalnie dobrane dodatki przeciwzużyciowe utrzymujące film smarny nawet w warunkach wysokich lub szokowych obciążeń,
- ulepszona stabilność mechaniczna,
- smary nie zmieniają swojej konsystencji nawet w przypadku wibracji. Zapewnia to utrzymanie doskonałych własności smarnych i zapobiega wyciekaniu smaru z łożysk,
- dobra odporność na wymywanie wodą Shell Gadus S2 V220 są odporne na wymywanie wodą,
- odporność na utlenianie,
- specjalnie dobrane frakcje bazy olejowej mają doskonałą odporność na utlenianie. Ich konsystencja nie ulega zmianie podczas magazynowania i są one w stanie pracować w wysokich temperaturach bez twardnienia i tworzenia osadów,
- odporność na korozję.
Shell Gadus V220 wykazują powinowactwo do powierzchni metalowych i dzięki temu chronią powierzchnie łożysk przed korozją, nawet gdy smar jest zanieczyszczony wodą.